dijous, 16 de juny del 2011

LES TAPES DELS ÀLBUMS

Aquests dies hem estat fent les tapes dels àlbums: una per Medi i altres, una per Català i Castellà i l'altra per Matemàtiques.
Ens estan quedant molt xules!!



Alba Luaces

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada