Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dijous, 16 de juny del 2011
LES TAPES DELS ÀLBUMS
Aquests dies hem estat fent les tapes dels àlbums: una per Medi i altres, una per Català i Castellà i l'altra per Matemàtiques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada