Divendres passat dia 17 de juny, vam celebrar el dia egipci per acabar el Projecte de treball que hem estat fent.
Al matí ens vam fer un braçalet egipci, després vam anar a veure la peli d'Astèrix i Cleopatrea i a la tarda vam fer un joc molt xulo per grups on havíem de trobar el personatge més important: o Cleopatra, o Ramses II, o Tutankhamon o Thutmosis III.
Raimon Fuentes
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada