dijous, 16 de juny del 2011

EL COMIAT D'EN DIDAC

M'ha agradat aquest curs de tercer. Ena ho hem passat molt bé. I el que més m'ha agradat va ser anar al museu egipci.
Bona revetlla de Sant Joan!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada