Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dijous, 16 de juny del 2011
EL COMIAT D'EN DIDAC
M'ha agradat aquest curs de tercer. Ena ho hem passat molt bé. I el que més m'ha agradat va ser anar al museu egipci.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada