divendres, 3 de juny del 2011

LES PIRÀMIDES D'EGIPTE A PLÀSTICA

Ahir 2 de juny del 2011 a plàstica vam fer com una "màqueta" del desert amb una piràmide de paper. Per fer-la vam haver de fer el següent:
1. Pintar la piràmide.

2.Retallar-la.

3. Doblegar totes les pestanyes.
4. Enganxar-la.



5. Després en un full vam dibuixar el terra on aniria enganxada la piràmide i també un fons (cel, palmeres, dunes, més piràmides...).


6. I finalment vam enganxar la piràmide al paper.



I metrestant anàvem sortint a fora de la classe a pintar una piràmide gran per enganxar a la porta de la classe! 

Gisela Coromina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada