Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dijous, 16 de juny del 2011
EL COMIAT DE L'ALBA
Tercer ha estat divertit. Alguns dies hem tingut molta feina i no ens ha agradat però quasi tots els altres han estat ben divertits!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada