Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dijous, 16 de juny del 2011
EL COMIAT DE L'ALEJANDRA
Ara ja s'acaba tercer i farem quart, ja som una mica més grans i anirem fent 10 anys!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada