Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dijous, 16 de juny del 2011
EL COMIAT D'EN FRANCESC
De tercer, m'ha agradat molt les proves que vam fer a l'excursió a Collserola sobre les plantes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada