dijous, 16 de juny del 2011

EL COMIAT DE L'ANDREA

El que més m'ha agradat de tercer han estat les colònies perquè els monitors eren molt divertits, i el més xulo de tot van ser els jocs de nit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada