Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dijous, 16 de juny del 2011
EL COMIAT DE L'ANDREA
El que més m'ha agradat de tercer han estat les colònies perquè els monitors eren molt divertits, i el més xulo de tot van ser els jocs de nit.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada