dijous, 7 de juny del 2012

LA MARIA FA UNA OBRA DE TEATRE

L'obra de teatre es titula: CONTE CONTAT, TOT EMBOLICAT.
L'obra es va representar els dies 2 i 3 de juny al Cercle Catòlic de Gràcia.




















7 comentaris:

  1. la obra de teatra a astat molt be!!!!!!.

    ResponElimina
  2. suposu que esterias nerviosa.

    ResponElimina
  3. Hola Maria soc la Ainhoa no se si tindries vergonya pero jo tindria molta.No m´agradat, M'ENCANTAT!!!!!

    ResponElimina
  4. Hola Maria soc elMarçal jo nomes he pogut veure les fotos ja magues agradat veureu en directe

    ResponElimina
  5. Ostres que xuuuuuuulo,ho sento no vaig puder anar pero lo inportan es pasarso be

    ResponElimina
  6. jo al vaig anar a veura va se molt guaiii!!!!!!!!!!!:)

    ResponElimina
  7. Jo no o vaig anaro a veura pero espero que t`o hagis passat molt be¡

    ResponElimina