Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dijous, 7 de juny del 2012
LA MARIA FA UNA OBRA DE TEATRE
L'obra de teatre es titula: CONTE CONTAT, TOT EMBOLICAT.
L'obra es va representar els dies 2 i 3 de juny al Cercle Catòlic de Gràcia.
la obra de teatra a astat molt be!!!!!!.
ResponEliminasuposu que esterias nerviosa.
ResponEliminaHola Maria soc la Ainhoa no se si tindries vergonya pero jo tindria molta.No m´agradat, M'ENCANTAT!!!!!
ResponEliminaHola Maria soc elMarçal jo nomes he pogut veure les fotos ja magues agradat veureu en directe
ResponEliminaOstres que xuuuuuuulo,ho sento no vaig puder anar pero lo inportan es pasarso be
ResponEliminajo al vaig anar a veura va se molt guaiii!!!!!!!!!!!:)
ResponEliminaJo no o vaig anaro a veura pero espero que t`o hagis passat molt be¡
ResponElimina