Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dilluns, 20 de juny del 2011
EL COMIAT DE L'ANAÏS
D'aquest curs el que més m'ha agradat ha estat fer plàstica i educació física, bé m'han agradat quasi totes les assignatures. Bon estiu!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada