Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dijous, 16 de juny del 2011
EL COMIAT DE L'ADRIANA
Tercer ha sigut molt divertit. M'ha agradat molt sobretot les excursions: museu Egipci, el Zoo...
Bé, 3r B ha sigut especial i el més divertit de tots els cursos.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada