dijous, 16 de juny del 2011

EL COMIAT DE L'ADRIANA

Tercer ha sigut molt divertit. M'ha agradat molt sobretot les excursions: museu Egipci, el Zoo...
Bé, 3r B ha sigut especial i el més divertit de tots els cursos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada