El divendres 24 de desembre de 2010, van vindre els meus tiets i al meu yayo i els meus cosins.
I el millor es que va vindre el Papa Noel i em va portar un rellotge d'espia, una cuadriga i una cosa per fer a ma, i amb unes boles vaig fer el Calamardo.
I vaig veure l'espectacle del Màgic Andreu i ell volia una mica d'aigua i li sortia mil i mil d'aigues. I com era un pirata es pensava que estavem a la epoca pirata i feia molta gracia.
I el millor es que va vindre el Papa Noel i em va portar un rellotge d'espia, una cuadriga i una cosa per fer a ma, i amb unes boles vaig fer el Calamardo.
I vaig veure l'espectacle del Màgic Andreu i ell volia una mica d'aigua i li sortia mil i mil d'aigues. I com era un pirata es pensava que estavem a la epoca pirata i feia molta gracia.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada