dijous, 13 de gener del 2011

EL NADAL DE LA FLORANCE

Bon dia tothom,
espero que hageu passat un bon Nadal i un bon any! Jo he anat a l'escola d'Anglaterra i he fet moltes coses!
Hem fet una obra de teatre i també hem anat a l'església per cantar i  veure una obra.
Per Nadal he anat a París per celebrar-ho amb la família.
A França també fem un pastís dels reis on una persona,en el seu troc es troba una figura petita.
El meu regal preferit ha estat una llitera amb una taula a sota!
Despres de les vacances he tornat a Anglaterra al cole.Espero que ens veiem aviat!
                     
 Us desitjo un bon any nou!
 
Florence Harvey

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada