He passat les vacances de Nadal a Barcelona i uns dies a Vallgorguina amb els meus amics del poble.
Els dies que vaig estar a Barcelona vaig anar a patinar sobre Gel amb els meus pares i els meus cosins i m'ho vaig passar molt bé. T
També vaig anar amb unes bicicletes molt rares, tenien tres rodes i havia d'anar tombada.
A Vallgorguina vaig anar a un taller de pintura i també vaig veure un circ ambulant molt divertit, a la Plaça del poble hi havia molts jocs del circ i altres jocs molt antics de l'època dels meus pares quan eren petits.
Bon any.
Ariadna Terreo
Bon any.
Ariadna Terreo

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada