diumenge, 9 de gener del 2011

EL NADAL D'EN FRANCESC


M'han anat molt bé, tot i que al final m'he posat malalt.
El Pare Nöel em va portar quatre coses: una nintendo, un joc del barça, un joc de Toy Story 3 i un joc de la Nintendo.
El dia 31 de desembre vaig menjar el raïm i em vaig anar a dormir molt tard.
Vaig anar a la cabalgada dels Reis, amb el Rei Blanc, i vaig tirar molts caramels, m'ho vaig passar molt "rebé" i l'endemà em vaig aixecar i vaig veure que els reis m'havien portat onze coses entre elles hi havia un microscopi.
Avui m'ho he passat molt bé perquè hem anat tota la familia al Parc Güell. 
Francesc Guirado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada