Avui 27 de gener, a classe de català, hem jugat al mèmory, però les cartes no eren de dibuixos, sinó de paraules. Les paraules les havíem escrit ja fa uns dies i eren fruites, arbres, noms de persona, animals, oficis, com per exemple: bomber, cucut, palmera... Hi hem jugat en grups i jo he anat amb la Laia, l'Ariadna i en Quim.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada