Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dimarts, 28 de desembre del 2010
EL NADAL D'EN QUIM
El divendres 24 de desembre de 2010, volia anar a veure la pel.lícula de Narnia quan em vaig trobar a la Gisela i a l'Ariadna allà al cinema.
Anava amb l'àvia i el tiet, quan les vaig veure els vaig preguntar si podia seure amb elles i em van dir que sí si em portava bé.
Bé, ara canviem de tema.
Després, a la nit varem fer cagar el tió amb la familia. I sabeu quin va ser el regal que em va agradar més? Doncs ara us ho diré: un 4x4 teledirtigit amb tracció a les quatre rodes i una suspensió genial que li permet baixar escales i quasi puja les parets.
Us desitjo Bones Festes, un bon Cap d'Any i que ho passeu molt bé.
Si voleu explicar-me com us ha anat aquest cap de setmana, que crec que sí que voldreu, em podeu enviar un correu electrònic a ifigen@ifigen.com.
Quim Delgado
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada