dimarts, 28 de desembre del 2010

EL NADAL D'EN QUIM


El divendres 24 de desembre de 2010, volia anar a veure la pel.lícula de Narnia quan em vaig trobar a la Gisela i a l'Ariadna allà al cinema.
Anava amb l'àvia i el tiet, quan les vaig veure els vaig preguntar si podia seure amb elles i em van dir que sí si em portava bé.
Bé, ara canviem de tema.
Després, a la nit varem fer cagar el tió amb la familia. I sabeu quin va ser el regal que em va agradar més? Doncs ara us ho diré: un 4x4 teledirtigit amb tracció a les quatre rodes i una suspensió genial que li permet baixar escales i quasi puja les parets.
Us desitjo Bones Festes, un bon Cap d'Any i que ho passeu molt bé.
Si voleu explicar-me com us ha anat aquest cap de setmana, que crec que sí que voldreu, em podeu enviar un correu electrònic a ifigen@ifigen.com.
Quim Delgado


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada