Hola a tots, m'ho he passat molt bé aquestes vacances de nadal, el pare noel i els reis m'han portat moltes coses. El que més m'ha agradat ha sigut un patinet i uns retoladors de punta fina.
Ona me n'alegro molt de que ja siguis tieta.
Ona me n'alegro molt de que ja siguis tieta.
Us he trobat molt a faltar a tots.
Fins dilluns!!!
ADRIANA BAEZA JAULENT
Fins dilluns!!!
ADRIANA BAEZA JAULENT

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada