diumenge, 9 de gener del 2011

EL NADAL D'EN JOAN


Hola a tots i a totes! Bon Any 2011!
Aquestes vacances m'ho he passat molt bé. El tió ens va cagar unes entrades per anar a Disney. Hem anat en tren i el que més m'ha agradat han estat les atraccions. Què divertit!
Els Reis m'han portat un contrabaix i joguines.
Felicitats Ona per ser tieta!
Fins dilluns.

JOAN MARTINEZ GESSÉ 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada