Hola a tots i a totes! Bon Any 2011!
Aquestes vacances m'ho he passat molt bé. El tió ens va cagar unes entrades per anar a Disney. Hem anat en tren i el que més m'ha agradat han estat les atraccions. Què divertit!
Els Reis m'han portat un contrabaix i joguines.
Felicitats Ona per ser tieta!
Fins dilluns.
JOAN MARTINEZ GESSÉ

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada