Aquest any, per celebrar el Nadal a l'escola, farem un concert, i decorarem la nostra classe. Aquest dijous hem muntat el pessebre. Les figures del pessebre les hem dibuixat i pintat nosaltres. A més a més qui vulgui pot portar dibuixos o coses per a penjar per tota la classe i deixar-la ben nadalenca.
Adriana Baeza



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada