divendres, 10 de desembre del 2010

EL NADAL A L'ESCOLA

Aquest any, per celebrar el Nadal a l'escola, farem un concert, i decorarem la nostra classe. Aquest dijous hem muntat el pessebre. Les figures del pessebre les hem dibuixat i pintat nosaltres. A més a més qui vulgui  pot portar dibuixos o coses per a penjar per tota la classe i deixar-la ben nadalenca.
 Adriana Baeza




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada