Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
dimecres, 22 de desembre del 2010
S'ACOSTA EL NADAL
A la classe hem fet un pessebre entre tots i hem guarnit les finestres amb neules. Preparem el nostre cor perquè neix Jesús.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada