EL BLOC DE TERCER B

Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.

dimecres, 22 de desembre del 2010

S'ACOSTA EL NADAL

A la classe hem fet un pessebre entre tots i hem guarnit les finestres amb neules. Preparem el nostre cor perquè neix Jesús.
BON NADAL!!

Joan Martínez

Publicat per Tercervg a 8:03
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2012 (21)
    • ►  de juny (7)
    • ►  de maig (5)
    • ►  d’abril (8)
    • ►  de març (1)
  • ►  2011 (67)
    • ►  de juny (30)
    • ►  de maig (5)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (3)
    • ►  de febrer (5)
    • ►  de gener (20)
  • ▼  2010 (23)
    • ▼  de desembre (7)
      • EL NADAL D'EN QUIM
      • EL NADAL DE LA CLÀUDIA
      • COM ESCRIURE AL BLOC?
      • L'AGENDA DE LA CLASSE
      • S'ACOSTA EL NADAL
      • QUÈ HEM FET AQUESTS DIES DE FESTA?
      • EL NADAL A L'ESCOLA
    • ►  de novembre (9)
    • ►  d’octubre (3)
    • ►  de setembre (4)

Enllaços

  • Quart-B
  • tercer A
  • escola
  • edu365
  • el bosc de la lectura

Articles més llegits

  • TENIM CANTANTS A CLASSE
  • LA MARIA FA UNA OBRA DE TEATRE
  • WEBS DE PLANTES
Tema Marca d'aigua. Imatges del tema creades per ULTRA_GENERIC. Amb la tecnologia de Blogger.