Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
Boooooooomba!!!Que guay,que be vas ballar
BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alèxia , Que divertit Niiiiiil, vas ballar molt bééééé
Que xuli o vas fer molt ve amb va agradar molt ah i com tu dius BOMBAAAAAAAAAA¡¡¡¡¡¡¡
Boooooooomba!!!
ResponEliminaQue guay,que be vas ballar
BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ResponEliminaAlèxia ,
ResponEliminaQue divertit Niiiiiil, vas ballar molt bééééé
Que xuli o vas fer molt ve amb va agradar molt ah i com tu dius BOMBAAAAAAAAAA¡¡¡¡¡¡¡
ResponElimina