dimecres, 13 de juny del 2012

FESTA DE LA PRIMAVERA

El Nil ha fet un ball.


4 comentaris:

  1. Boooooooomba!!!
    Que guay,que be vas ballar

    ResponElimina
  2. BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Alèxia ,
    Que divertit Niiiiiil, vas ballar molt bééééé

    ResponElimina
  4. Que xuli o vas fer molt ve amb va agradar molt ah i com tu dius BOMBAAAAAAAAAA¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina