Avui
en Sergi ens ensenyarà a engegar i a fer servir el motocultor. És molt
divertit!!! Ho heu de provar!!! Però compte, després ve la feina de veritat.
Cal abonar la terra, plantar les llavors, regar-ho sovint i, ...esperar que no
caigui una pedregada.
Alèxia
ResponEliminaquina màquina més xulii!
Que guay yo tambe vui probar aquesta maquina tqn xuliiiiiiiiiiiiiiii¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
ResponElimina