dilluns, 18 de juny del 2012

EN SERGI I EL MOTOCULTOR.


Avui en Sergi ens ensenyarà a engegar i a fer servir el motocultor. És molt divertit!!! Ho heu de provar!!! Però compte, després ve la feina de veritat. Cal abonar la terra, plantar les llavors, regar-ho sovint i, ...esperar que no caigui una pedregada.








2 comentaris:

  1. Alèxia
    quina màquina més xulii!

    ResponElimina
  2. Que guay yo tambe vui probar aquesta maquina tqn xuliiiiiiiiiiiiiiii¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina