Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
divendres, 11 de maig del 2012
SORTIDA A CAN COLL
Hem caminat pel bosc, hem observat les plantes i hem plantat arbres.
em va agradar molt ,tot era molt interesant.
ResponEliminaBa se chulissim!!!!!!!!!
va ser molt divertit escavar
ResponEliminaVa ser molt divertit escavar.
ResponEliminaEm va agradar molt l'excursió, sobretot plantar els arbres. Per cert vaig perdre la gorra.
ResponEliminaAquesta sortida em va agradar molt molt, sobretot veure una guineu. Ho sento Sergi, pero no vaig veure la teva gorra.
ResponEliminaAmb va agradar molt veure una guineu. Mai avia vist una guineu tant chuuuuulllllllllllaaaaaaa.
ResponEliminaEm va agradar molt l'escurcio ma fet gracia el Jan amb la lupa
ResponElimina