divendres, 11 de maig del 2012

SORTIDA A CAN COLL

Hem caminat pel bosc, hem observat les plantes i hem plantat arbres.





















































7 comentaris:

  1. em va agradar molt ,tot era molt interesant.
    Ba se chulissim!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. va ser molt divertit escavar

    ResponElimina
  3. Va ser molt divertit escavar.

    ResponElimina
  4. Em va agradar molt l'excursió, sobretot plantar els arbres. Per cert vaig perdre la gorra.

    ResponElimina
  5. Aquesta sortida em va agradar molt molt, sobretot veure una guineu. Ho sento Sergi, pero no vaig veure la teva gorra.

    ResponElimina
  6. Amb va agradar molt veure una guineu. Mai avia vist una guineu tant chuuuuulllllllllllaaaaaaa.

    ResponElimina
  7. Em va agradar molt l'escurcio ma fet gracia el Jan amb la lupa

    ResponElimina