dilluns, 7 de maig del 2012

MAX ALONSO: M'agrada jugar a bàsquet

En Max juga a bàsquet a l'escola.

5 comentaris:

  1. Els nens de tercer jugant molt be

    ResponElimina
  2. El Max juga molt bè a basquet. Felicitats

    ResponElimina
  3. que ve juga al Max i tambe tots els altres moltissimes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. A mi també m'agrada molt jugar a bàsquet. Tots els nens fem un bon equip i m'ha agradat molt el llançament que has fet.

    ResponElimina
  5. MAX JUGES MOLT BE HA BASQUET I ELS ALTRES TAMBE MOLTISIMES FELISITATS

    ResponElimina