Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
Els nens de tercer jugant molt be
El Max juga molt bè a basquet. Felicitats
que ve juga al Max i tambe tots els altres moltissimes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A mi també m'agrada molt jugar a bàsquet. Tots els nens fem un bon equip i m'ha agradat molt el llançament que has fet.
MAX JUGES MOLT BE HA BASQUET I ELS ALTRES TAMBE MOLTISIMES FELISITATS
Els nens de tercer jugant molt be
ResponEliminaEl Max juga molt bè a basquet. Felicitats
ResponEliminaque ve juga al Max i tambe tots els altres moltissimes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ResponEliminaA mi també m'agrada molt jugar a bàsquet. Tots els nens fem un bon equip i m'ha agradat molt el llançament que has fet.
ResponEliminaMAX JUGES MOLT BE HA BASQUET I ELS ALTRES TAMBE MOLTISIMES FELISITATS
ResponElimina