Ja fa un temps en Carles ens va proposar escollir sobre quin tema voldríem que anés el nostre projecte, per decidir-lo ens va donar un paper en el que hi havia dibuixos amb diferents temes per escollir (romans, prehistòrics, egipcis...). Ens va dir que pintéssim el que ens agradés més. Després va comptar quin era el tema més votat i va ser el d'Egipte.
Ara estem portant informació a l'escola sobre diferents temes d'Egipte que volem treballar (la societat, les mòmies, les piràmides...), i a més a més a classe hem muntat un racó on hi anem deixant llibres i informació sobre Egipte.
Pol Sánchez


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada