dijous, 12 de maig del 2011

CARPETES PLÀSTICA

El dijous 5 de maig a plàstica vam fer les carpetes on desarem tots els treballs de plàstica d'aquest curs. Vam pintar amb esponges i pintura. 
Quan vaig acabar de decorar la meva carpeta em va agradar molt com havia quedat. Després li vaig demanar a l'Ona de netejar les esponges i safates amb la Gisela a la pica i les vam netejar amb sabó i aigua, les vam apretar ben fort i van quedar molt netes.

Ariadna Terreo



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada