El dijous 5 de maig a plàstica vam fer les carpetes on desarem tots els treballs de plàstica d'aquest curs. Vam pintar amb esponges i pintura.
Quan vaig acabar de decorar la meva carpeta em va agradar molt com havia quedat. Després li vaig demanar a l'Ona de netejar les esponges i safates amb la Gisela a la pica i les vam netejar amb sabó i aigua, les vam apretar ben fort i van quedar molt netes.
Ariadna Terreo




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada