Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rB de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem al llarg d'aquest últim trimestre.
divendres, 25 de març del 2011
JA HO HEM FET, HEM COMPLERT!!
Després de dos mesos treballant molt, ahir vam poder estrenar la nostra obra. La veritat és que tot el vostre esforç i la vostra il·lusió s'han vist reflectits d'alt l'escenari. FELICITATS NENS I NENES DE 3r!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada