divendres, 25 de març del 2011

JA HO HEM FET, HEM COMPLERT!!

Després de dos mesos treballant molt, ahir vam poder estrenar la nostra obra. La veritat és que tot el vostre esforç i la vostra il·lusió s'han vist reflectits d'alt l'escenari. FELICITATS NENS I NENES DE 3r!!
Ona


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada