El dijous dia 17 de febrer vam anar al teatre Regina a veure l'obra Mediterrània. Al principi, abans de començar l'obra van fer un sorteig per veure qui podria podria pujar a l'escenari a actuar i li va tocar a la Martina Pardo, va fer de prehistòrica.
L'obra va estar molt bé, parlava d'un extraterrestre que va arribar a la Terra per saber què eren les coses blaves que veia i li expliquen que és el mar, aleshores es troba a dos germans i amb un aparell màgic de plutó, van explicant la història del mar mediterrani i de la gent que hi vivia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada