Els dies 27, 28 i 29 d'octubre vam anar de convis a Els Arcs. Hi vam arribar tots ben carregats amb les nostres motxilles després d'haver fet una visita a Besalú on vam conèixer als nostres monitors i monitores.
Andrea Muratet
COM ERA LA CASA
Els Arcs era la casa on vam anar el 27, 28 i 29 d'octubre. Al costat hi té una esglèsia amb tombes. Les habitacions de la casa eren de 12, 10 i 14 persones. Va ser molt divertit!!
LES CABANYES
Els dies 27, 28 i 29 d'octubre a l'hora de temps lliure vam fer cabanyes en un tros de bosc mentre alguns nens i nenes jugaven en un altre lloc. Al bosc hi havia moltes pedres i arbres per fer cabanyes.
Florance Harvey
LES CABANYES
Del 27 al 29 d¡octubre vam anar als Arcs i vam fer unes cabanyes que eren la bomba. Hi havia 3 cabanyes de 3r i una de 4t. Unes eren de pedra i les altres de plantes.Carlota Mendoza
LA TROBADA DE LA CABANYA
El 27 d'octubre vaig veure una cabanya ja feta, tenia prestatges i tot! Els prestatges eren de roques. No la vaig ensenyar a ningú, fins al cap d'una estona perquè era el meu secret.
Quim Delgado
FEM EL PI
El dia 29 d'octubre mentre no venia l'autocar per tornar a l'escola, li vam dir al Fèlix, un dels monitors, si ens ajudava a fer el pi. Ens va dir que si i vam començar a fer la fila i a fer el pi. Quan quèiem al terra en Fèlix ens deia "chorizo al suelo" i tothom començava a riure!
Adriana Baeza



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada