divendres, 24 de setembre del 2010

L'EDUCACIÓ FÍSICA A 3r

A nosaltres ens agrada molt anar a fer educació física.Tenim educació física els dilluns i els dimecres a la tarda i el que més ens agrada fer és saltar, córrer i jugar amb les pilotes i els "aros". Una novetat de l'educació física d'aquest any és que ens hem de dutxar al finalitzar la classe.

                                                                                                                                                  Ferran Almoguera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada