A nosaltres ens agrada molt anar a fer educació física.Tenim educació física els dilluns i els dimecres a la tarda i el que més ens agrada fer és saltar, córrer i jugar amb les pilotes i els "aros". Una novetat de l'educació física d'aquest any és que ens hem de dutxar al finalitzar la classe.
Ferran Almoguera


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada